В предлагаемом учебнике излагаются сущность и структура теоретических понятий юридической психологии, ее методы и основные этапы становления. В книге раскрываются закономерности психологии личности применительно к области правовой регуляции ее деятельности; психологические механизмы деятельности субъектов судопроизводства и правоприменительной систе-мы. Анализируются закономерности формирования и проявления преступного поведения; психологические аспекты состояния личности потерпевшего; раскрываются цели и методы судебно-психологической экспертизыї.
В хрестоматии представлены тексты ведущих российских ученых юристов, психологов, адвокатов в области криминальной, судебной, исправительной психологии, представителей юридической психологии в ее современном виде. Хрестоматия состоит из шести разделов. Каждая часть раздела завершается психологическим практикумом, содержащим задания, выполнения которых ориентировано на формирование практических психологических умений и навыков. Хрестоматия является содержательным и методическим дополнением к учебникам по юридической психологии нового поколения.
При создании учебника авторы пользовались принципом простоты: ясно и доходчиво излагать законы психологии, при этом устанавливая связи с достижениями современной психологической науки о человеке. Хотя авторы стремились сделать курс легким по изложению, но, в то же время, он достаточно полон и хорошо отражает новые тенденции в психологии. Содержание отдельных заданий, включенных в процедурный блок, выходит за пределы материала, представленного в учебнике, побуждая студента к творческому поиску знаний в других источниках и развитию психологической любознательности. Каждый раздел снабжен списком литературы для самостоятельной работы студентов.
У посібнику розглядається програма та даються методичні вказівки до вивчення тем курсу, база знань до тем, рекомендована література до кожної теми, додаються теоретичні та практичні завдання для самостійної роботи студентів. Визначені критерії оцінювання знань студентів з дисципліни.
Пропонований курс лекцій пiдготовлений на основi узагальненого педагогiчного досвiду його викладання у вищих навчальних закладах України. Розкрито сутнiсть i змiст основних категорiй психологiчної науки, що викори-стовуються в управлiннi, розглядаються психологiчнi характеристики особистостi сучасного менеджера (темперамент, стiйкi iндивiдуальнi особливостi психiчних процесiв, спрямованiсть та iн.) та їх вплив на ефективність управлiнської дiяльностi. Глибоко проаналiзовано проблеми розвитку i динамiки трудового колективу, критерiї його стабiльностi, сумiснiсть членів групи та види групи.
Основне завдання цього посібника — суттєво доповнити підручник з цієї дисципліни в частині створення умов для формування необхідних навичок і вмінь застосовувати психологічні і дидактичні знання для практичної діяльності як майбутнього економіста, так і викладача економіки. До посібника включена програма дисципліни, а також навчально-методичні матеріали до самостійного засвоєння основ психології суб’єкта діяльності, знань із загальної дидактики і вмінь ефективного управління навчальною діяльністю учнів різних освітньо-вікових категорій з урахуванням їх психологічних властивостей, сучасних і перспективних освітніх підходів.ни.
» Зареєстровані на сайті: Всього: 3313 Нових за месяць: 1 Нових за тиждень: 0 Нових вчора: 0 Нових сьогодні: 0 »З них: Адміністратор сайту: 1 Перевірених: 16 Користувачів: 3296 » З них: Чоловіків: 883 Жінок: 2430